Sponsoracties Fresh
Beste mensen, helpers van de afgelopen jaren, carnavalisten, gewone partygangers, veteranen van de jampotten oorlog etc.,
Allereerst hopen we dat jullie net als wij een fantastische carnaval hebben gehad!
Aangezien we dit jaar weer een aantal sponsoracties op het programma hebben staan vonden wij het een keer tijd om jullie daarover te informeren. We zouden het natuurlijk onmeunig mooi vinden als jullie je weer met grote getalen aanmelden om te komen helpen en daarmee een bijdrage te leveren aan de verenigings kas.
We beperken ons tot nu toe tot Queensnight, Freshtival, Fantasy Island en later dit jaar de WieZo en Hotspot.
De diensten van Queensnight zijn hetzelfde als elk jaar. Bij Fantasy en Freshtival hebben wij dit jaar GEWELDIG NIEUWS voor jullie. We hebben dit jaar bij deze twee festivals namelijk ALLEEN MAAR VROEGE DIENSTEN! Zodat we na de tijd gezellig met z’n allen onder het genot van een alcoholische versnapering kunnen Hakken en Hökken.
25 April, Kingsnight, Heekplein Enschede:
Bardienst 1: 18.30 tot 01.30 uur (6 mensen)
Bardienst 2: 20.00 tot 01.30 uur (11 mensen)
Bardienst 3: 21.00 tot 01.30 uur ( 8 mensen)
Kassadienst: 18.30 tot 01.00 uur ( 11 mensen)
7 Juni, Fantasy Island, Rutbeek Enschede:
Bardienst: 11.45 tot 18.30 uur (15 mensen)
8 Juni, Freshtival, Rutbeek Enschede:
Bardienst 1: 13.45 tot 19.00 uur ( 15 mensen)
Bardienst 2: 16.00 tot 21.00 uur ( 19 mensen)
Kassadienst: 13.45 tot 18.00 uur ( 10 mensen)
Voor Fantasy Island en Freshtival worden zoals altijd bussen geregeld vanaf station Borne en evt. ook station Hengelo. De definitieve helpers krijgen hier later bericht over.
Met Kingsnight is het de bedoeling dat men op eigen vervoer heen gaat, de ervaring van de afgelopen jaren heeft ons geleerd dat dit per trein het makkelijkst is. De treinkaartjes mogen die avond gedeclareerd worden bij ons. Voor de terugweg is er een bus geregeld die om 01.45 vertrekt vanaf het busplein.
Ook voor de afterparty geldt dat de definitieve helpers hier later nog bericht over krijgen.
Dit jaar gaat de mail niet eerst naar mensen die in de afgelopen jaren vaker hebben geholpen. Dus wie het eerst komt wie het eerst maalt! Geef je snel op door een mail te sturen naar opgave@toetnbloazers.nl onder een duidelijke vermelding van het festival en de dienst! Mensen die graag bij elkaar willen staan moeten dit ook tijdig aangeven zodat wij kunnen proberen om hier rekening mee te houden.
BELANGRIJK: voor de mensen die nog nooit eerder hebben geholpen hebben wij niks in ons archief. Dus als je je opgeeft moet je een kopie van de VOOR en ACHTER -kant van je ID kaart, rijbewijs of paspoort meesturen.
Wij hebben er weer zin in en hopelijk jullie ook!
Groetjes,
Joyce Assink (0623392994)
&
Marley ten Berge (0646731107)








